Det håller i sig :P

Helt underbart väder även denna dag :) Och det sägs att det håller i sig hela helgen... Woohoo...
Synd bara att det ska bli så hemskt varmt inomhus.

Jon somnade strax efter 19 idag.... Så där håller det i sig också. Men klart man är trött när man är igång från kl 6 på morgonen. Imorgon är det fredag och ännu en arbetsdag men sen blir det helg och det ska bli skönt. Hoppas knäet blir bättre. Känns lite bättre just nu men ingen idé skutta av glädje förrän det känns bra hela tiden. Det smällde då till utav bara tusan här i kväll och då verkade det släppa en aning. Men det är långt ifrån bra. Och det kan jag nog inte räkna med att det blir heller på en gång. Nu har även nedre delen på benet svällt upp. Man ser knappt mina fotknölar :S Men knäet ser inte vidare svullet ut... Helt mysko ju... Man funderar ju varför...

Nej nu ska jag vila mig :)

Ha en fortsatt bra torsdag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är det underbart med detta härliga väder!!!

2009-08-06 @ 21:29:23
URL: http://wishfulthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0