Finns ingen bättre storasyster :)

Min storasyster är helt underbar :) På Onsdag åker jag dit efter jobbet och blir äta middag där :) På Torsdag ska jag få följa med och fiska kräftor och sen hjälpa syster att natta barnen medan hennes man fortfarande är och fiskar kräftor. Så jag ska sova där till fredag.
Vad mycket bättre allt känns :) Är inte ett dugg roligt nu när Jon inte är kvar hos mig. Har varit 3 underbara veckor tillsammans med min son:) Det är tyst, tomt och alldeles tråkigt när han inte är här. Ikväll blir det att köra lätt löpträning och känna på boll och känna hur det känns.

Min syster är den mest underbara storasyster man kan ha:) Hon ställer upp när man behöver det och nu behöver jag det verkligen.

Till slut igår somnade jag... Det var en jobbig kväll igår när jag visste att det inte var jag som skulle hämta Jon från fritids idag. Jag såg 2 avsnitt av Rötter och till slut somnade jag så ska se om avsnittet jag somnade framför.
Igår var det även ett jävla oväder här på kvällen. Ursäkta svordomen men jag var bara tvungen :P Det stormade, ösregnade, åskade och blixtar i massor :S Tycker inte om sånt väder när jag inte hade någon här som kunde hålla om mig.
Men idag har det vart varmt men inte på långa vägar lika soligt.

Nej detta duger inte... Kan inte ligga i sängen längre... Fast måste medge att det är riktigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0