Ja vad var det jag sa!?

Jag ställde mig frågan själv vad som skulle hända härnäst efter att jag blev sjuk och att min hårddisk i min andra dator pajade.. Nu vet jag svaret :S Jag trampade på Jons metallflygplan idag och det gjorde ont nåt fruktansvärt kan jag säga. Jag tänkte inte på det utan gick ut på balkongen och humpade ner Jons farmors tröja som hon hade glömt efter kalaset. Så jag kollade under foten för det slutade inte göra ont. Jo mycket riktigt, där hade jag ett jack i foten och det blödde. Så det var bara tvätta rent och leta fram något att lägga om det med.
Så nu äter jag penicillin, är utan hårddisk i min andra dator och har hemskt ont i foten!!!

Men nu måste det väl ändå vara slut på elände? En olycka kommer ju sällan ensam sägs det men nu har det vart 3 saker ju!!

Ja Jon har ju haft ett kalas idag, och blir ett även imorgon, då det är omöjligt att bjuda in alla samtidigt. Det går bara inte. Han fick en spiderman- ryggsäck som han ska ha som skolväska. Den var jättefin :) Tack säger jon till sin farmor :)
Sen så fick han Lego av mig och sin pappa. Vi gick ihop och köpte denna gång. Så det har han lekt med hela eftermiddagen och kvällen. Nästan så han ville sova med det :)

Nu ska jag ta och göra mig klar för att sova. En lång dag med gäster nästan hela dagen väntar och jag har endel göra innan dom kommer. Diska och sånt trevligt. Ska imorgon kväll hinna med att laga mat så jag har matlåda på måndag. Blir nog göra kött av något slag och potatis.

Hoppas alla har en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: - H*

- ojdå, klantigt!

2009-08-01 @ 22:47:27
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

ja jag får nog göra det :) jag har ps 5.0, så det är inte det nyaste ps:et precis, kanske har med det att göra?

ha en bra dag!

2009-08-02 @ 01:56:34
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0