Movietajm :)

Då är det film som gäller resten av kvällen... Fast det är ju egentligen en tv-serie. Ska se Rötter hade jag tänkt mig. Så otroligt gripande och spännande serie. Den är grym på många sätt. Har läst den boken ett flertal gånger och den är lika bra varje gång.

La gossen i sängen vid 20.15 tror jag klockan var. Och jag trodde innan jag la honom att det skulle bli ett väldans liv för han fick inte se klart det han såg på. Men inte det, snäll kille som skuttade ur kläderna och jag fick borsta hans tänder och han gjorde det han brukar innan det är dags gå sova. Han lyssnar på Robin Hood om kvällarna just nu :) Den verkar fungera bra att somna till, sen så har han en tunn filt istället för täcket nu när det är så varmt.

Nej gott folk, nu är det film, chips och cola som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0