Ny vecka igen...

Ja då var det ny vecka igen och man jobbar och sliter om dagarna :)

Det har varit en toppen helg och jag har njutit varenda minut av den vill jag lova. Jon är hos sin pappa nu till Fredag så här är det tomt och tyst. Hemskt är det :S Vill ju ha honom hos mig alltid....

Jag har rent ut sagt tråkigt! Men imorgon efter jobbet ska jag fara till min syster och tillbringa tid med henne och barnen. Ska sova där till onsdag :) Det kommer bli trevligt. Passar ju på när jag ändå inte kan träna fotboll just nu. Knäet mitt säger ifrån. Känner av att jag vart igång mycket i helgen. Känner det i båda höfterna och knäet. Det är inte bra. Får se vad sjukgymnasten säger på Onsdag. Bara vänta och se. Hade jag haft fotbollen nu så hade jag ju haft något att göra. Men bara gilla läget. Hälsan går ju i första hand :)

På torsdag ska jag boka resan upp till mina bästa vänner i Kiruna :) Gissa om man längtar till den semestern ;) Ska bli så himla kul, jag ser verkligen fram emot det...

Nej nu är det bara ta tag i denna Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0