Oj vad tiden rinner iväg

Det är redan Torsdag, tänka sig :P Nyss var det Måndag och jag funderade hur jag skulle få tiden att gå. Inga problem alls. Måndag tog jag det bara lugnt, tisdag efter jobbet var jag hos min syster och sov där. På onsdag åkte man iväg på Palt middag efter jobbet och idag ska man vara barnvakt till Vilgot och Lovisa. Världens sötaste tvillingar:) Jag är en så glad och stolt moster :)


Sen helt plötsligt så har veckan gått och det är faktiskt Fredag imorgon och då ska jag hämta Jon från Fritids:) Oj som jag har längtat :)

Jag var ju till sjukgymnasten igår och hon kom fram till att det är inre ledbandet och knäsenan som är mycket irriterade. Så nu är det antiinflammatoriskt som gäller samt rehab träning. Nej nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna ;)

Ha en toppendag och kväll nu allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0