Rekord...

Ja nu har sonen somnat för en stund sen. Är nog rekord, för så här tidigt har han inte somnat på länge. Han somnade nog strax efter 18.30.
Jag har hängt tvätt, hunnit med att tvätta 2 omgångar med tvätt sen jag kom hem... Så nu ligger jag i en renbäddad säng. Mycket skönt.

Jag vart till läkaren i eftermiddags för att få veta vad som är knas i mitt knä. Och fick väl inte höra så hemska saker men tillräckligt hemska för att min fotbollssäsong nog är över. Ska vila minst 4 veckor. Svårt att förklara vad som är knas med det. Men ont har jag så det räcker och blir över. Läkare ville sjukskriva mig men jag ville inte bli sjukskriven. Vi anpassar arbetsuppgifterna efter det istället. Dyrt vara hemma och dessutom vill jag jobba och det blir kaos på jobbet om jag inte är där för det är svårt få tag på vikarier under sommaren då dom flesta har sommarvikariat.

Nu är det vila som gäller. Är trött och har ont i knäet. Hoppas alla har det så bra nu resten av denna onsdag :) Snart helg och ledigt igen :)

Kommentarer
Postat av: anne

hoppas du oxå har det bra!

2009-08-05 @ 19:30:34
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0