Tänka sig..

Att det  kan vara så skönt att sova ;)
Har sovit gott i natt... Somnade utan ljudbok eller bok. Var helt slut efter allt kalasande går. Idag är det en ny dag och jag hoppas den blir lika bra som gårdagen. Fast ikväll blir det mys med sonen och han får gå sova tidigare idag än igår. Igår hade vi gäster till ca 20 så då var det svårt få honom i säng. Men idag lär han vara trött. Idag väntar disken på mig när jag kommer hem. Borde gjort bort den igår men jag var så slut igår så jag orkade helt enkelt inte.

Det var längesen det kom upp bilder på min blogg. Det har sin naturliga orsak. Jag har inte igång stationära datorn. Men har fått hårddisken. Men väntar på ett Operativ system till den :) Så snart så ska jag försöka lägga upp bilder från bärbara datorn. Har bilder som ska upp här på bloggen från min sons födelsedag. Men man har ju annat att göra än att bara sitta vid datorn. Tänka sig, jag tror jag har skaffat mig ett liv ;)

Hoppas alla får en fin dag. Om än det är lite kyligt här i norr på morgonen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0