Toppen :)

Det var en toppen eftermiddag/kväll igår. Jag hämtade Jon som vanligt efter fritids. Vi for hem och packade i ordning badkläder och cyklade till mina föräldrar. Där var det pizza time... Jon fick äta pizza och efter det jordgubbar å glass. Sen packade vi med oss fika och for till en badstrand i närheten av mina föräldrar. Så där blev det årets första dopp i älven för mig. Vattnet var skönt :)
Sen fikade vi och låg i solen en stund innan vi cyklade hem igen. Sen vart det kvällsmys och vi bara tog det lugnt.

Så fint väder vi har haft nu och det är strålande sol och redan 22 grader i skuggan. Idag skulle jag behöva ta mig till Ica Maxi men det är en bit dit och ta med Jon dit känns lite bökigt. Han är jätteduktig på cykla men ska ju få med mig hem alla grejer jag handlar också.

Nå ja... Vi får se vad det blir idag. Ut ska vi i allafall. Ut och njuta av det vackra vädret :)

Hoppas alla får en fin Lördag :)

Kommentarer
Postat av: elina

Ha en jättebra dag :)!

2009-08-08 @ 11:18:17
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0