Bister vecka

Ja då har man fått ordning på bloggen rätt bra:) Den här veckan kunde ju ha fått en bättre start. Fick maginfluensa på söndag natt! Fy tusan. Och inte är man frisk ännu... Man drabbas av det mesta när oturen väl har börjat. Jag som tyckte jag hade klarat mig så länge med att vara frisk sen jag opererade bort halsmandlarna...
Visst jag e av med maginfluensan men vaknade med skyhög feber... oturen förföljer mig känns det som. Är det inte det ena så är det något annat.

Jag måste erkänna att jag först inte var så positiv till att ha en blogg alls... Men att skriva är det bästa sättet att få ut det man känner. Sen om någon läser bloggen struntar jag i. Det är ju för min egen skull jag har den och ingen annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0