Lördagkväll

Då har man kommit hem från innebandyn! Fick spela hela matchen.... Förstår inte tränarna hur dom tänker... Jag har ju inte tränat på hela veckan och får spela hela matchen... Kul hade jag iaf... Synd bara att det inte blev vinst för oss!

Nu blir det en snabb dusch och sen laga middag... Hamburgare å Pommes... snabbt å enkelt... Sen ska vi bädda ner oss i soffan jag å jon och bara mysa. Se körslaget, äta popcorn och dricka loka. Min son har nämligen slutat äta godis hos mig på lördagarna... Han är jätteduktig:)

Trevlig helg allesammans där ute.

Inte nu för att det är många som hittar hit men ge mig förslag på om det är nåt som ska ändras på min blogg. Jag är öppen för förslag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0