Regnig söndag.

Imorgon börjar min sista semester vecka.

Har precis sett klart en film. Fast jag såg inte så mycket... Somnade...Har haft en liten städpaus men ska återgå till att städa. Ska ta tag i att rensa lite i vardagsrummet och sen blir det städa badrummet. Perfekt väder att städa. Har inte gjort annat än att städa känns det som. men skönt få det gjort. Har hängt upp nya gardiner, lagt ut en ny matta, bäddat rent i sängarna med nya sängkläder och tvättat i massor ;)

Efter det ska jag nog lägga in lite foton i datorn och arbeta lite med photoshop. Så det kommer ut nya foton på bloggen ikväll hade jag tänkt. Jag var hos min syster igår några timmar med Jon så passade på att fotografera fler snygga blommor ;)
Igår åkte min älskade son iväg med sin mormor och morfar till stugan. Och dom har minsann haft strålande sol och 25 grader varmt i skuggan. Så nu inväntar jag honom men dom kommer nog senare ikväll skulle jag tro. Dom kommer hem med jordgubbar :)

Till veckan blir det hitta på roliga saker med Jon på dagarna och på eftermiddagarna efter hans pappas jobb ska han väl vara med honom lite.
Ska träna fotboll till veckan hade jag tänkt :) Det börjar krypa i kroppen nu vill jag lova.


Nej nu ska jag återgå till min roliga städning ;)

Hoppas solen lyser hos er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0