Blå som en smurf :S

Ja då var denna dag slut... Skönt...

Jag är helt slut och lika blå som en smurf på benen, en knallblå tå och allmänt öm i kroppen. Ja alla säger att det inte är hälsosamt med fotboll, men jag tycker det är så himla kul. Sen kan jag ju inte råför att jag slänger mig efter bollen hela tiden ;)

Fast stortån var värd att bli blå för det var en så snygg räddning ;)

Imorgon blir det inte mycket till bloggande heller. Det är P-Möte på jobbet :S Usch och fy, sen direkt till träningen. Hmm... måste göra iordning käk för morgondagen...

Vad nu det ska bestå av vet jag inte riktigt... Men måste fixa både lunch och middag färdigt....

:)

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0