Har inte riktigt haft tid...

Ja min blogg har blivit lidande. Jag har alldeles för mycket att göra...Igår kom jag hem till min lägenhet vid 20.40, sen blev det ett bad å hopp i säng. Jag orkar inte hur mycket som helst. Det kommer bli en lugn helg med fotbollsmatch på söndag. Och en riktigt viktig sådan. Jag hoppas vi håller vårat fina spel uppe som vi haft nu så grejar vi det säkert. Men det lär nog bli en tuffare match än den vi spelade mot Älvsbyn.

Nu när det närmar sig sommaren så lär det av naturliga skäl inte bli lika mycket bloggande för då är jag av helt naturliga skäl mer utomhus. Midsommar närmar sig och veckan efter det är det Kirunafestivalen. Sen jobbar jag en vecka efter det men sen får jag ha min efterlängtade semester. Oj vad man längtar.
Vad som händer under min semester har jag ingen aning om. Det jag vet är att jag ska njuta till 100% av att vara ledig!!!


Hoppas alla får en fin Fredag. Nu ska jag ladda för jobb. Åker bara om 1h 50min till jobbet. Ja jag vet, jag är galen som är vaken nu. Har redan hunnit äta frukost så jag kan sova en stund till om jag vill ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0