Lugn kväll

Jon sover, Jag har ätit middag och lyssnar nu på lugna favoriter. Jag har kommit på att jag inte har gjort så mycket idag. Jag har städat och gjort fint och sovit. Byggt ett pussel med Jon... Men förutom det så har jag inte gjort mycket men jag har fått dagen att gå. Jon somnade 19... och jag höll på somna jag med. Jag har ju inte gjort annat än somnat så fort jag lagt mig ner idag.
Kan inte fatta att det snart är midsommar. Vart springer alla dagarna iväg? Dom bara rusar förbi... Imorgon är det Onsdag och det blir vara hemma med Jon även imorgon. Kan inte skicka han på dagis när han inte riktigt vill äta. Men Torsdag hoppas jag att jag kan jobba och Fredag ska jag jobba eftersom Jon åker till sin pappa redan på torsdag eftermiddag. Vi har gjort upp så eftersom att Jon mest troligen åker iväg med sin mormor och morfar till Överkalix och myser i stugan. Och känner jag dom rätt vill dom åka så fort som möjligt på Torsdagen. Så att dom kan fira midsommar med Jon på Fredagen.
Vad jag själv ska göra då har jag ingen aning om. Men det löser sig säkert.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0