Nu är det nära ;)

Semestern närmar sig fort nu... Skönt tiden går fort vill jag lova. Har varit en riktigt skön dag... Sol och varmt och nu börjar man få färg :)

Efter jobbet idag for jag in till stan och lämpligt nog ringde optikern och jag hämtade ut mina glasögon :) Dyrt men jag måste ju se vad jag gör :)

Sen efter det åkte jag till min syster, hennes man fyllde år idag. Födelsedagsmiddag, den bestod av grillad kyckling, melon, sallad, gurka, jordgubbar, granatäpple, körsbärstomat, avocado, fetaost... grymt god... och bulgur till det på sidan om :)
Sen fotograferade jag en hel del samt filmade... Ska kolla igenom allt imorgon:) Då ska jag även packa... brukar alltid bli för mycket kläder, men hellre för mycket än för lite;)

Nu ska jag se morden i midsomer och bara ta det lugnt :)

Och det fina vädret ska hålla i sig resten av veckan :) Jag håller mina tummar.....

Kommentarer
Postat av: Tippie

USch att det alltid ska vara så dyrt med glasögon :/

2009-06-30 @ 21:41:39
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Tror jag gav över 4000 för mina. Fattar inte varför det ska vara så dyrt!

2009-06-30 @ 23:00:53
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0