Sol och Redo för Match ;)

Kanonfint väder här, men som alltid så blåser det i denna stad. Hur som helst så tror jag sommaren är på väg nu :)

Jag ska strax promenera iväg till mina föräldrar för att äta middag, blir köttbullar och potatis och sås :) Jon är redan där för min mamma hämtade han från dagis idag. Och det kommer hon att göra hela veckan eftersom hon har semester nu. Så han får lite kortare dagar denna vecka + att han får sommarlov redan på Fredag. Han går sista dagen på dagis på torsdag ;)
Han är stora killen nu. Tänk att åren bara har sprungit iväg, 3 år sen jag och Jons pappa separerade.

Sitter och laddar för matchen ikväll :) Nej nu duger inte detta längre, nu ska jag ta mina grejer och promenera iväg.


Ha en bra eftermiddag/kväll allihopa :)

Uppdatering kommer senare ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0