Solsken, Städning och tvättning...

Ja då har man nyss kommit sig hem från en lång dag på jobbet. Gjorde lite ärenden efter jobbet också. Passade på när jag hade tid till det.

Har varit en underbart varm dag idag... 23 grader i skuggan. Har varit ute nästan hela dagen på jobbet. Tur man kan och får anpassa verksamheten efter vädret ;)

Nu har jag fått för mig att jag ska städa min balkong och dammsuga den... Så man kan börja vara ute på den. Väntar även på min son som inte har kommit hem ännu från mina föräldrar. Min mamma har semester nu så hon är snäll och hämtar han tidigt från dagis när jag jobbar. Men på torsdag slutar han dagis. Vad konstigt det känns.

Nej nu ska jag göra nytta så att det är någorlunda fint här efter Kiruna resan.


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0