Torsdag och en sjuk Jon

Det är hemskt när små barn är sjuka. Inte nu för att Jon är så liten. Men han är min ögonsten och det är inte roligt när han är sjuk.
Han har knappt sovit inatt. Vilket betyder att jag inte heller har sovit vidare mycket.
Idag ska jag packa, dammsuga och göra snyggt här hemma. Imorgon är det Fredag och då bär det iväg till Kiruna. Ska bli trevligt umgås med mina vänner, se Kiruna och hälsa på kusinen. Ska på Kiruna festivalen, ska se Takida bland annat.

Just nu ligger både jag och Jon i min säng. Han ligger och snurrar och lyssnar på cd-sagor. Just nu Lejonkungen.

Ska fara till dagis och säga trevlig sommar och se så det inte är kvarglömt något på dagis. Och fröknarna ska få en present. Inget märkvärdigt men vi ska visa vår uppskattning.

Men nu ska jag kliva upp och börja göra nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0