Ja vad var det jag sa....

Jag får ju allt så varför inte alla möjliga biverkningar efter vaccinet mot svininfluensan... Men hellre dom biverkningarna än däckad eller värre av svininfluensan...

Jag fick 40 graders feber, ont i hela kroppen, ont i huvuet, mådde illa. Nu har jag bara ont i armen och svullna och ömma lymfkörtlar på sidan där jag fick sprutan.

Nu ska jag njuta av helgen och bara ta det lugnt och njuta. På söndag ska jag lära mig sticka en mössa och fotografera syrrans twins. Ska bli trevligt och roligt. Längesen jag hade fotografuppdrag :P

Nej nu tar jag helg från datorer känns det som. Inte för att jag knappt vart vid datorn som jag har mått.

Trevlig helg allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0