Trött och glad

Ja det blev inte att jag skrev något på bloggen när jag kom hem inatt. Somnade direkt :)

Hade jättetrevligt på personalfesten och vi surrade och skrattade massor. Åt god mat och drack gott. Den roligaste personalfesten jag någonsin varit på :)
Och älsklingen fick inte tillfälle idag att reta mig för att jag är bakis. För jag är inte ett dugg bakis. Trött är jag men inte ett dugg bakis.

Kom fram till giår när jag kom hem att jag hade varit vaken 21,5 timmar.


Nu sitter jag och inväntar min son som har fått vara hos sin farmor och farfar :) Vi ska gå ut i snön och leka idag. Det har snöat sen igår kväll. Det är vitt ute och flingorna faller ner fortfarande. Så ut i snön och leka... Kanske blir att fota lite vinterbilder här hemma också :)

Nu inväntar jag först ett samtal från försäkringskassan. Tänk dom får jobba även Lördagar och det är ju bra så man får sina pengar någongång därifrån. Nu blir det roligt, dom ringde precis från försäkringskassan. Dom gör en utbetalning idag :)

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0