Back in Business

Ja nu är man tillbaka på banan på allvar. Börjar jobba imorgon:)

Det ska bli helt underbart. Helgen har varit toppen :) Varit borta från lägenheten och eldat och myst och läst en bok :) Och mycket mer...

Igår for jag till mina föräldrar för min syster var där med sina tvillingar. Blev bjuden på currykyckling och ris, mycket gott :) Sen åkte jag hem till min syster och myste på med dom. Fikade te och såg tv. Nattade barnen och dom somnade gott. Sen var det dags för att gå sova. Och då passade jag på att låna deras spikmatta, så nu känns ryggen toppen jämfört med vad den gjorde i helgen. En toppen helg :) Har hunnit träffa dom personer jag tycker om mest.

Är inne i en läsperiod nu. Är inne på andra boken av Marian Keys. Mycket bra böcker hittills.

Idag har jag varit och hälsat på jobbet en stund och hämtat ett papper där som jag behövde. Sen så skulle jag och hämta ut min mobil som varit inne på garanti rep. Men det var bara skicka tillbaka den, för dom hade pajat chassit så det inte satt ihop ordentligt. Så kul var det inte precis :S Men tur jag har en annan mobil som fungerar klockrent!
När jag kom hem satte jag igång en tvättmaskin och har hängt den, vikt tvätt och börjat förbereda för tågresan på fredag. Men kunde inte packa ner det för min resväska jag har på hjul är för liten. Så ska få låna en av min storasyster:)
Så nu är klockan ställd och jag ska strax gå lägga mig och läsa min bok.

Livet känns underbart om man bortser från Lönebortfallet och att försäkringskassan är dålig på att göra sitt jobb och få ut papper i tid. Så nu sitter jag som på nålar så man vet hur mycket pengar man får...

Hoppas alla får en underbar Tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0