En toppen dag :)

Det är redan onsdag, vart tar dagarna vägen? En sak är säker, dom går mycket fortare när man jobbar och får vara frisk :)

Ska alldeles strax ta och börja med min middag. Blir Moussaka, för den som inte vet är det en köttfärsgratäng med skivad potatis och en massa grädde :) Blev sugen på det när jag satt på bussen.

Dagen här har gått fort och det är torsdag imorgon och sista arbetsdagen för denna vecka. Sen ser jag fram mot en hyffsat lång ledighet. Och min son han är helt lyrisk över att få vara ledig från fritids. Hans första skollov, tänk vad tiden går fort. Snart är det jul och huxflux sommar igen.

På söndag 25/10 är det dags att ställa om klockorna till vintertid. Eller om det är natten till söndagen. Ljusare på morgonen men mörkare på eftermiddagen. Det är ju som att välja mellan pest och kolera :S Jag vill ju ha ljust tills det är dags att sova och jag vill ha ljust när det är dags att kliva upp. Men detta är ting man inte kan råda över så det är bara att gilla läget.

Middag nästa, sen får vi se om jag skriver mer ikväll. Har packat klart allt nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0