Förbannat Jävla Less!!!

Ja så kul är det inte att vara sjuk och missa jobbet. Jag är fruktansvärt less!!! Jag brukar inte svära i min blogg men nu kunde jag inte hålla mig. Varför ska jag hela tiden bli sjuk? Nu vet dom inte ens vad det är som gör att jag är sjuk. Jag är knappt förkyld, men febern går upp och ner som en jojo :S Proverna visade inte på någon infektion. Men ett prov var inte riktigt som det skulle men dom trodde inte det hade med min feber att göra. Så nu ligger man och försöker vila sig frisk i soffan.
Jag hade kunnat göra vad som helst för att bli frisk!! Vad som helst!!!

Jag saknar min älskling så det gör ont i kroppen. Hoppas vi kan träffas snart :) Du gör mig så lycklig :)

Min son är i skolan och har roligt och jag väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta hem honom. Imorgon efter skolan hämtar hans pappa honom. Vad jag kommer sakna min son. Jag kommer aldrig vänja mig vid att han inte är hos mig jämt. Min son är det dyrbaraste jag har och jag vill inte vara utan honom.
Visst är det intensivt att vara själv och göra allt själv men utan min son blir allt så mycket tråkigare.

Nu ska jag sluta gnälla och försöka se positivt på livet. Jag har en son som är den finaste grabb man kan hitta, jag har underbara vänner som är guld värda och jag har min älskling som jag inte kan leva utan. Min familj är det viktigaste för mig.

Nu ska jag försöka sova en stund men det är inte det lättaste.

Kram till er mina nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0