Nu ni :)

Nu är Tisdagen förbi och nu är det god natt :)

Imorgon blir det att köpa mer garn för affären var ju stängd. Har inte hunnit med att sticka något på strumpan idag men måste sticka imorgon så jag får börja göra hälen för det vet jag inte hur man göra.

Har varit full rulle hela dagen och eftermiddagen.

Blev en kvällspromenad med Jenny ikväll och det blev en massa foton på den rundan men nu orkar jag inte lägga in några foton. Men måste försöka hinna med det imorgon :)

Har hjälpt Jenny och Jocke med att göra en blogg ikväll :) Resultatet av den bloggen ser ni här, den är ju inte riktigt färdig. Den har en provisorisk header, ska hjälpa dom att göra en vid tillfälle i photoshop. Nu blev det liksom en bara för att den som var i stilmallen var hemsk och inte alls passade in.

Imorgon ska även jag och min son iväg till min kusin som bor i kiruna. Hans son fyller 10 så då passade det ju bra.

Nu är det god natt här om jag ska orka vara människa imorgon.

Sov gott alla mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0