Pigg och Glad

Ja ta mej tusan.
Jag känner mig inte helt slut som jag har gjort hittills varenda morgon. Jag hade faktiskt tänkt sätta mig och se film. Sen om jag somnar framför den är ju en sak som återstår att se. För det mesta så somnar jag ju när jag ska se film oavsett vilken film det är. Men en film jag inte somnat framför är Män som hatar kvinnor.

Idag är det fredag och en dag närmare Tisdag. Ja, jag vet. Jag är inte som alla andra. Dom flesta brukar längta till Fredagar för att det blir helg och dom får vara lediga. Men jag tycker jag har varit nog mycket hemma så jag tycker verkligen det ska bli skönt att äntligen ORKA jobba.

Har varit och lämnat pojken till skolan för en stund sen och regnet vräkte ner. Så inte kan jag påstå att jag tycker det närmar sig vinter här precis. Kommer sakna guldklimpen min. Men dagarna kommer gå fort och sen får jag ha honom i min famn igen.

Nej tänk om man skulle se en film nu och hålla sig vaken. Nu tusan ska det bli blogga av här framöver. Har ju knappt skrivit något alls i oktober och även om jag inte gjort mycket så finns det ju alltid någon liten tanke och/eller känsla som man behöver få ur sig. Som man inte alltid kan finna med orden. Då är det bättre att skriva när det har jag märkt.

Skrivandet har en stor kraft och det är mycket bra att utnyttja det när man behöver det.

Ha en toppenhelg allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0