Sjuk, Sjuk och åter sjuk!

Fy vad jag är less på min lägenhet! Less på vara sjuk och less på att behöva vara ensam när jag är sjuk!
Jag hatar virus och jag kan inte förstå vad det är för envist virus som lever inom mig. 3e veckan nu.

Jag har inte mycket skriva just nu på min blogg och därav blir det inte vidare många inlägg. Jag orkar inte mycket och då jag inte gör något så finns det inte mycket skriva om.

Jag skriver för min egen skull och nu kände jag att jag behövde få ur mig detta. Detta virus jag bär på håller på göra mig galen. Ena stunden mår jag hur bra som helst och andra stunden mår jag pyton och vill bara sova. Jag har bara feber och inget annat. Inte det minsta förkyld.

Hoppas ni övriga klarar er undan dessa höstkrämpor.

Kram på er.

Tänker på dig ;)

Kommentarer
Postat av: karro

krya på dig , tänker på dig, hoppas du är frisk snart, passa på och mys ordentligt med jon i helgen.

kram karro



2009-10-09 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0