Tårtbak och Stickning

Detta har varit en toppendag :)

Jag har fått lära mig att sticka strumpor, så nu slipper jag frysa om fötterna sen när dom är färdiga, om dom nu blir det vill säga.

Vi har varit ute en stund. Sen har vi gjort tårta, bakat chokladbollar och en sockerkaka :)
Ätit en god middag bestående av fjällröding och pressad potatis :)
Sen åt vi en god efterrätt efter det.

Sen så vart det mindre roligt, lilleman har fått feber, 39,5 grader. Inte kul när man är borta på semester.
Imorgon är det kalas här så jag hoppas att lilleman piggnar till.

Nu ser vi på danskampen och bara tar det lugnt.

Ska ut någon dag här och fotografera massor. Så det kommer förhoppningsvis upp ett gäng bilder till veckan här.

Nu ska jag ta mig en dusch och fortsätta att sticka på min strumpa :)

Ha en fortsatt bra helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0