Myers-Briggs Teori...

Ja då har man suttit på Utbildning med jobbet idag. Lärt mig om Myers-Briggs teori och typologi... Så huvudet är fullt med en massa nytt och imorgon fortsätter utbildningen. Då med mer samarbetsövningar.
Genom att vi nu vet vilken "Sanna typ" vi är så ska det antagligen leda till att lättare förstå varandra och göra samarbetet lättare.
Hur som helst orkar jag inte gå in på vad jag är för typ för det orkar jag helt enkelt inte, inte just idag. Kanske gör det någon annan dag då jag hunnit smälta allt.

Har hursom helst varit en lärorik dag även om jag suttit och frysit hela dagen. Har feber nu igen.... FAttar inte varför för jag är inte ens förkyld... Men lite hosta har jag...

Nå ja. Nu inväntar jag ett samtal sen ska jag natta min älskade son.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0