Regn & Rusk men jag mår gott :)

Så skönt det har varit att slippa lägenheten denna helg. Inte för att vädret har varit det bästa där jag har varit men spelar ingen roll. Man får ju ha kläder efter väder :P

I Fredags for jag direkt efter jobbet. Och vi har ätit god mat, spelat monopol, åkt fyrhjuling och sett björnskit ca 500 m från stugan. Så här finns det en nalle som lufsar omkring i närheten. Den här gången fick jag vinna i monopol. Utklassning blev det. När spelet var slut så hade jag 75 miljoner 250 tusen. Tänk om man skulle ha dom pengarna ;)

Nu sitter jag och väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan duscha. Är rätt så frusen av mig då jag varit ute i regnet sen kl 12 ungefär. Sen är det bara vara inne och mysa i stugan tills min pappa kommer och hämtar upp mig.

Johan han börjar älgjakten imorgon så jag håller tummarna att han får skjuta sin första älg i veckan. Så nu är han och grejar på med en massa grejor med sitt jaktlag. Vad dom gör har jag inte en aning om men dom sliter säkert massor för att göra i ordning allt.

Så nu till veckan har jag en massa inbokat som jag ska göra. Imorgon ska jag testa köra lite fotbollsträning:)
Givetvis så ska jag ju jobba också. 07.00-15.45... Går det bra att träna måndag kanske jag tränar tisdag också. Får se hur det känns efteråt. På Tisdag eller onsdag ska jag ränna på stan och göra ärenden. Hämta ut mobilen som varit på garantirep för 4e gången. Hoppas jag fått en ny. Sen ska jag kolla om jag kan byta en tröja åt Johan. Om det finns en storlek större, får hålla tummarna för det.

Men nu ska det bli skönt med en varm dusch för jag är riktigt frusen. Sen ska jag ta mig något att äta hade jag tänkt så jag inte behöver sitta hungrig på vägen hem.

Hoppas alla harhaft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0