trött, trött, trött

Ja inte hade jag tänkt somna framför filmen jag och mina vänner skulle se... Dessutom en film jag tänkt se länge. Men jag kunde inte hålla mig vaken. Jag somnade nog efter 15-20 minuter och sen sov jag. Lite tråkigt man ska vara så trött när man har gäster men inte konstigt med tanke på vilken tid jag kliver upp varje arbetsdag.
Nu ska jag snart äta frukost och sen inväntar jag skjuts för jag ska åka och vara barnvakt.

Och mina vänner sover så gott, tänker inte väcka dom för dom behöver sova.

Har inte så rackarns mycket mer på hjärtat just nu för jag är alldeles för trött... Jag sover inte ens ut när jag är ledig från jobbet... Men imorgon då ska jag sova ut. Det har jag bestämt.


Ha en bra dag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0