Tränar på Lucia eller nåt...

Här har min Älskade Mats roat sig med att sätta glitter i håret. Allt för att underhålla sina 2 små prinsessor där hemma hos dom i Arjeplog.
Själv ligger jag till sängs och funderar på om jag skulle orka fixa nå att stoppa i magen.
PÅ mig finns dock ingen ny bild att sätta upp här, inte som ligger på datorn i allafall. Har en fin bild på mig och Jon från igår, den kanske jag roar mig med att fixa upp på bloggen imorgon.
Jag har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gör något om dagarna just nu. Sov som en stock till 12 idag... Men gjorde sonen klar för skola på morgonen så klart.
Jag orkar inte vänta till torsdag med att höra av mig till läkaren så ska ringa redan imorgon. Blir ju tokig av denna ovisshet. Är förhoppningsvis inget allvarligt men jag vill ju ändå veta.
Jag älskar dig min underbara Mats och snart är det jul, nyår och trettonhelgen. Jag kan lova dig att jag längtar massor (L)
Du är så underbar så det går inte att beskriva. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle få äran att ha en så fin älskling som du. Puss och kram till dig. SÅ håller vi tummarna att tiden rusar fram nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0