liten uppdatering

Skriver en liten uppdatering i brist på annat just nu :)

Torsdag redan, semestern har gått alldeles för fort, på Tisdag börjar jag jobba igen. Tänk om man hade fått vara ledig i fyra veckor till.... Det hade varit helt underbart skönt det. Imorgon kommer Jon tillbaka till mig, oj vad skönt det blir. Vi ska baka, fixa tårta och bara ha trevligt. 6 åringen blir ju 7 år på måndag.

Har gjort en massa saker denna sommar. Jag har fotograferat massor, varit på ett bröllop, ska på ett bröllop till innan augusti är slut. Jag har tältat, fiskat, spelat wii, sett på film, solat och badat och mycket mer.
jag har ätit god mat, njutit av ett glas rött eller 2 och jag har haft mycket trevligt sällskap.
Denna sommar kommer förbli en av dom bästa somrarna någonsin. Om jag då inte räknar med sommaren 03 då Jon föddes :)

Jag är så tacksam för det liv jag har, för de fina vännerna jag har, min underbara familj som finns för mig i vått och torrt.

Ska här framöver göra en stor uppdatering med foton från denna sommar, inget som jag sätter mig med när jag inte är hemma.

Puss och kram till mina vänner :)

Tänker på dig M :)
Puss :)

62...

Foton har jag tagit idag :)

Några kommer nog upp här på bloggen så småningom men inte nu, för nu har jag semester och jag varken ids eller har lust pillra med photoshop nu.

Ska ju vara ute och njuta av vädret hade jag tänkt:)

Äh nu får nog bloggen ta lite semester den också. Blir en stor uppdatering när jag är hemma igen :)

Kram på er :)

Fortsatt semester

Har varit 2 lugna dagar här hemma med sonen :) Vi har myst på för fullt, varit ute å lekt å lekparken, ätit mjukglass, spelat wii :=)
tack Mats för Lånet, det var mycket uppskattat av Jon.

Idag är det sista dagen med Jon, efter 14 nångång åker han till sin pappa. Fy så jag kommer sakna honom.

Min semester fortsätter och till att börja med så ska jag vara barnvakt till tvillingarna i helgen. På Söndag blir jag hämtad av Mats och vi ska först åka till Piteå, sen far vi vidare mot Arjeplog. Där blir det fiska, sola, bada och bara ta det lugnt. Allt sånt som hör semestern till :) Ska bli riktigt skönt komma bort från stan. Inte för att jag varit hemma så rackarns mycket men ändå.

Först var vi ju i Kiruna och det var mycket trevligt. Sen hade vi besök när vi kom hem från Kiruna. Måndag åkte vi mot Veronica och där blev det sol och bad, trevligt sällskap och god mat :) Kom hem sent på Tisdag kväll efter Diggiloo i Storforsen med min älskade storasyster, Nils och underbara Jon som njöt av den storslagna naturen och den storslagna showen:) Stort tack till Nils och Jeanette som ville ha med oss dit.

Detta är första sommaren jag har fått solbränna, gissa man är nöjd.

Jag hoppas det vackra vädret fortsätter och att jag kan fortsätta vara ute och njuta i naturen.

Jag gav mig ju fan på att detta skulle bli den bästa sommaren någonsin. Och ger man sig den på något så blir det ju självklart så. Och detta är verkligen den bästa sommaren någonsin.

Jag mår toppen, jag håller mig frisk och jag är glad och lycklig efter allt elände som har varit. Nu är det bara så att jag ska fan inte må dåligt mer. Dom tråkigt tiderna är över och jag ska njuta av livet och vad det har att erbjuda mig.

Kram alla mina underbara vänner som jag har kär.

Kram till dig M :) Snart får vi träffas igen, ska bli så trevligt.
Saknar dig.

Ha en fin sommar nu alla oavsett vad ni hittar på i det vackra sommarvädret.

Nytt projekt

Mycket bra låt och den är helt underbar...

Och jag har ett nytt projekt med denna låt men det är mycket hemligt ännu :P

lite mer semesterbilder

Kan ju inte lägga upp alla bilder jag vill lägga upp just nu...
Det blir så mycket på en gång, det får helt enkelt bli fler bilder vid något senare tillfälle :)

lite semesterbilder

resan upp till Kiruna

Redo för Willy Clay Band

Glad Tjej

Sol och Bad...

Idag har det verkligen varit en toppenfin dag här uppe. Jag cyklade iväg till mina föräldrar med sonen. Och min cykel pajjade på vägen dit, tur det fanns en reservcykel åt mig där. Jag träffade min moster där och hennes sambo, mycket trevligt. Sen väntade jag och Jon in min lillebror och cyklade iväg till en mycket fin badstrand i sunderbyn :)

Solade och badade ett bra tag, Jon var helnöjd och så även jag. Längesen jag njutit av att simma i Luleälven :P

När vi kom tillbaka från stranden stod maten och väntade på oss, vi fick pasta och kyckling. Mycket gott var det.

Sen efter ytterligare ett tag i en solstol började vi cykla hemåt, sen efter en stund så lyckades Jon cykla i en grop i diket och off sa det och luften försvann ur hans cykeldäck. DÅ var det promenera hem den lilla bit som var kvar. Det vart en ordentlig punktering på det däcket så nu blir det promenera tills jag fixat däcket.

Imorgon, då ska vi till Veronica och då blir det fara på stranden med barnen och prata goja och njuta av vädret och tillvaron.

Du vet vem du är, Du är saknad :) Puss

Semesterbilder inkommer på bloggen när jag har lust.

Kiruna

Då har semestern börjat i ett grått Kiruna.

Kiruna festivalen har varit och fy så valuta jag fick för pengarna. Fredagen var det dock inte lika mycket drag som Lördagen. Men det var på Lördagen dom hade toppat med alla bra artister.

När jag kommer hem blir det ett lite bättre inlägg med nån bild från festivalen.

Jag och Jon ska vara i Kiruna till torsdag så vi hinner utforska den här stan massor :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer men ha en bra dag alla nära och kära:)