Snart Semester

Nu är det inte alls länge kvar till semestern...

Fy fan vad det ska bli skönt. Jag längtar massor :)

Känner att det här kommer bli en riktigt bra sommar trots det som hänt här tidigare. Det är bara tänka positivt och gå vidare. Har så mycket att se fram emot. Kiruna med Jon, kirunafestivalen med Jenny och Jocke. Njuta av min semester. Umgås med syster och barnen, sen kanske det blir vara barnvakt till tvillingarne en lördag-söndag.

Sen händer det säkert mycket mer också...

Ska träffa en barndomsvän i sommar också.

Sen kommer Martin upp i sommar så då ska jag se till att vara hemma.

Veronica, du å jag ska hitta på nå skoj i sommar tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Nicke?

Svar: Det är ju längesen nu, men fråga honom om du är nyfiken
girlies.blogg.se

2010-06-30 @ 19:07:06
Postat av: eva-marie

vem är du som undrar?

2010-06-30 @ 21:46:47
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: Joachimvera

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-04-09 @ 12:19:17
URL: http://joachimvera.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0