Som jag lovade

Så kommer här lite från torsdagens cleo och Scotts.
Tack Lisa för en trevlig kväll. Gissa om fötterna gjorde ont dagen efter. Men så blir det när man dansar bugg en hel kväll :)

Jag har blivit helt tagen av det här med bugg, fortsättningskurs 1 den startade igår :) Mycket bra var det, men jag måste träna på snurrarna, jag fuskade tydligen lite och det ska jag banne mig inte göra.

Karro, du ville veta om det är värt pengarna att gå på Torsdagar på Cleo, det tycker jag absolut. Men själv skulle jag då inte orka fara dit så ofta. Man blir ju så trött dagen efter. Men roligt hade jag absolut och lärde mig mer bugg gjorde jag och jag fick ju även dansa med Thomas Deutgen i egen hög person, vilket gick väldigt bra :)



Han som sjunger i Scotts








Har väl egentligen inte så mycket att säga, men det var väldigt roligt men nog är det skönare sussa i sängen när det är arbetsvecka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0