Kanske, Kanske

Så får man snart svar på vad som är tokigt i min kropp.... Imorgon ska dom ta massor med blod av mig. Ska bli skönt få reda på vad som är tokigt, om dom nu finner något. Att må som jag mår är absolut inte normalt.

Det är toppenväder ute och vi har varit ute en bra stund efter skola och jobb idag. Skulle behöva plugga men jag hinner nog om jag börjar imorgon. Måste ändå ha hjälp med vissa saker. Jag orkar inte plugga ikväll. Blir en helkväll framför teven...

Jon är fortfarande hos mig :) Underbart, vi har ätit isglass å varit ute i solen :P Underbart. Men imorgon åker han till sin pappa efter skolan men han kommer ju tillbaka på fredag igen. Då blir det åka till Nicke. Jon ser fram mot det. Och det gör även jag :) Vi ska vara ute och njuta av naturen, om det nu inte blir skitväder förstås, äta god mat och bara mysa och rå om varandra :)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken, är sjukt trött och lär så förbli tyvärr tills detta går över....


Puss och kram nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0