Saknar ju dig

Jag saknar ju dig Nicke...
Men snart är det helg. Rackarns vad jag längtar. I am so in Love. Helt otroligt, efter hösten trodde jag fan inte det var möjligt att jag skulle finna kärleken. Än mindre att jag skulle kunna lita på någon igen. Men Nicke är toppen, han får mig att må så bra.

Min syster med familj betyder otroligt mycket för mig. De har en speciellt plats i mitt hjärta. De stöttar mig och hjälper mig i allt som är tungt. Allt från matematik problem till att öppna sitt hem och låta mig komma och vara där när Jon är hos sin pappa.
Jon är krasslig, han har halsvirus och feber så han ligger däckad i soffan just nu.
Jag har pluggat sen jag kom från jobbet vid 12. Så tog en välbehövlig paus. Ska göra någon sorts middag men Jon äter inte vidare mycket. Men det viktigaste är ju att han dricker.


Puss och Kram kära vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0