Trött som vanligt

Jag är så sjukt trött, men nu vet jag ju varför i allafall. Har Anemi, eller blodbrist som det heter med vanlig svenska. SÅ för att få bukt med det äter jag järntabletter nu. Har haft en konstig kurva på blodvärdet sen 2006. Så nu vet jag även vad som orsakat att jag ej orkat göra något samt varför jag varit så ofta sjuk. Så nu ska jag äta dessa tabletter ytterligare 1 månad drygt, sen ska jag tillbaka på provtagning. Sen blir det förhoppningsvis slut med tabletterna. Men går värdet ner igen så är det bara att äta dessa tabletter resten av livet :S

Nå ja, nu blir det hemgjord pizza med sonen :) Sen plugg resten av kvällen. Bara hoppas jag håller mig vaken!!

kram till mina nära och kära som jag har varmt om hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Alvinmari

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-25 @ 09:00:53
URL: http://alvinmari.blog366.com
Postat av: E-M

What do you mean? What Guestbook?

2011-03-26 @ 08:12:13
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0