Fyy fan vad jag är bra :)

Längesen jag kände mig så här tillfredsställd över att ha gått an så här mycket hemma. Men nu känns det grymt bra :)

Jag har storstädat precis hela lägenheten, jag började vid 10 idag och blev klar strax före kl 17. Det är några timmars städande det.

Nu är maten i ugnen tack och lov. Det blir köttfärsgratäng idag :)

Ikväll är det buggkurs som gäller och efter det är det bara fara hem och ta sig en dusch för att sen nanna kudden.

Imorgon är det jobb som gäller och efter det hämta Jon från fritids.

Semester är inplanerad också. Den 28e september åker jag och Mats ner hela vägen till Jönköping. Ska bli såååååå JÄVLA skönt att komma bort från stan. Ska riktigt njuta av dom dagarna.

Jon har haft en toppen helg, han har lekt med grannpojken hela helgen förutom nu i eftermiddag då vi städade hans rum. Vi har varit på badhuset igår och Jon har blivit riktigt bra på simma, det tar sig.

Och JAG själv SKA börja simma och gå på gymmet nu när jag har träningskort igen. Hade inget förra året eftersom jag insåg att jag ändå inte skulle träna något då dom höll på att renovera. Men nu ska det tränas flitigt under hösten, vintern och våren.

Konditionsträning får jag genom dansen och simning.
Jooo, höll helt på glömma. Nu ska det sökas in till skola, och kommer jag in börjar jag plugga i November.

Nu ska jag återgå till köket och middagen, sen är det bara fixa till sig någorlunda och sen fara iväg på buggkursen.

Puss och kram Mats, Jag älskar dig och för att inte tala om hur mycket jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0