Ingen skrivlust

Min blogglust är som bortblåst. Men lite ska man väl få ihop.. Är ju några dagar sen jag bloggade sist. Ligger här hemma i min säng med en riktigt envis förkylning som satte sig i luftrören. Men snart ska det väl vara helt okej hoppas jag.

Känner saknad och den känslan är tudelad. Det är en underbar känsla att känna saknad ett tag men när det bärjar bli nog länge blir det mer jobbigt. Men det fixar sig, bara tiden går fort så blir det bra :) Gäller att tänka positivt...

Att tänka positivt är något jag måste bli bättre på... Speciellt just nu när allt är osäkert kring mitt jobb. Inte så att jag riskerar bli arbetslös men jag måste förmodligen byta arbetsplats och det är inget jag har lust med. Har ju världens bästa jobb :)

Nej nu ska jag leta reda på lite telefonnummer och ringa lite samtal och förmodligen sova lite mer. Vaknade före 7 idag...

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0