Längtar massor

Tills vi åker om några timmar, men först ska man vara på jobbet hela dagen lång. Och när jag slutar idag vet jag inte ännu, det återstår att se.
Jag och Mats har flera timmar framför oss i bilen så det skulle vara skönt om jag skulle kunna sluta lite tidigare idag. Men det är osett ännu om jag kan sluta tidigare. Har ju en arbetsdag till 17 idag, normalt jobbar jag ju till 14.30...
I Söndags var jag på buggkurs och det var lika roligt som alltid, mycket skratt och en massa snurrar ;)
I detta nu sitter jag här vid min dator och äter mina mackor och dricker en kopp te. Jon är i köket och surrar med Mats och Mats kokar gröt till guldklimpen min.
Mats är så underbar och go på alla sätt och vis :)
Nu ska jag fortsätta äta och bara njuta av tillvaron, inte varje morgon jag har min älskling hos mig.
Ha en bra dag och vecka allihopa. Ska försöka lägga upp lite foton här på bloggen nästa vecka.
:)

Kommentarer
Postat av: Aaronragne

really good site!!

2012-06-19 @ 11:46:45
URL: http://aaronragne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0