Så JÄVLA less

På en viss någon!!

Orkar inte med denna människa mer. Inget man gör är bra och man är det svarta fåret precis hela jävla jävla tiden!!!!
Vad har JAG gjort för att det ska bli så här? Varför är det bara jag som är en hackkyckling?

Jag är inte världens bästa men detta förtjänar jag inte!! Alla har sina fel och brister men nu har det gått för långt.

Älskar dig min Mats :)
Det blir så mycket lättare allt när jag vet att du finns vid min sida :) Längtar efter dig älsklingen min...

Jon är det bästa som  finns. Imorgon kommer han hit. Längtar massor :)

Veronica, våran vänskap är stark och övervinner allt:) Älskar dig vännen min.

Jenny, du finns för mig i vått och torrt :) Kramar i massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0