Dagens bästa :)

Äntligen fick jag återgå i arbete :)
Och gissa om man blir överraskad när man kommer på jobbet. Jag fick ett så stort påskägg med drygt 4 kg godis i plus en chokladkaka :) Dom vet verkligen vad jag gillar för godis mina kollegor.
Jag blev rörd och alldeles paff. Först hade dom tänkt att köpa en blomma åt mig men då kom dom på att det var ju inte så stor idé eftersom att jag inte kommer vara hemma över påsken och vecka 17. Så då blev det tokmycket godis istället. Jag har nog aldrig haft så mycket godis hemma förut. Men jag har inte rört godiset, inte en enda. Det kallar jag självdiciplin.
Idag på jobbet har jag bakat och varit ut på en promenad, man hinner inte så mycket på 4 timmar. Har haft det jättetrevligt idag och jag slår vad om att jag kommer ha lika trevligt imorgon :)
Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte.
Inhandlade en present till Mats systerdotter som har fyllt år idag. Det blev en bok....
Här kommer en bild på det stora ägget med det goda innehållet :)
Inte dumt alls, lär nog räcka ett tag för jag äter inte så mycket godis...
Men vet dock 2 andra som gör det....
Puss och kram... Idéer på vad man kan göra imorgon efter jobbet samt på långfredag med sonen mottages gärna :)
Hoppas Veronica och barnen kommer imorgon eftermiddag, vi pratade lite löst om det för en stund sen....

Kommentarer
Postat av: Lillan :)

Ja du! Jag kommer nog och äter upp allt för dig hehe.... Ser allt gott ut...

Natti natti vännen;)

2011-04-20 @ 19:28:31
Postat av: Karro

Förslag på aktiviteter:

Baka

Gå på badhuset

Leos lekland

Hyra film

Leka i lekparken

Hälsa på någon

Spela spel

Måla

Cykla

Påskpyssla

2011-04-21 @ 14:30:46
Postat av: E-M

Hi hi, Karro, hade ju inte jon, så då passar ju inte Leos lekland precis. Fy vad jag är dålig på att kolla om jag fått kommentarer...

Lillan, Det finns kvar, du är så välkommen så att smaska på godis med mig:)

2011-05-02 @ 17:17:31
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0