Jobb, Jobb och Jobb...

Detta blev verkligen en arbetvecka... Har jobbat måndag-fredag och nu fick jag för en timme sen ett samtal om erbjudande att jobba natt på mitt ställe så självklart ställer man upp... Så blir jobba 10 timmar natt och imorgon börjar jag jobba 16-20 om inget annat händer...
Och söndag ska jag också jobba 16-20...
Så en 7 dagars vecka plus dubbla skifta idag... KAn ju inte påstå att jag ligger på latsidan när det gäller att jobba på mitt nya jobb...
Men när man tackar ja till extra jobb när ingen annan ställer upp eller kan så blir det ju positiv feedback både från kollegor och chefen...
Så jag ligger på plus nu :)
Saknar min älskling som är borta till imorgon så känns skönt att få jobba...
Jag skrev på facebook idag att jag lika gärna kunde jobba för det var så tråkigt hemma utan barnen och älsklingen och önskan slog in :)
Ska ladda för 10 timmar natt nu, har bara varit vaken sen kl 6 imorse....
Kram på er mina vänner och nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0