Haft en underbar ledighet

Och lika skönt är det att komma tillbaka på jobbet. Men ack så trött man är, hade svårt att somna igår kväll, klockan hann nog bli 2-3 innan jag lyckades somna ordentligt... Upp 6.30 så inte konstigt man är trött.
Just nu håller jag på frosta av frysen, tydligen har jag fått städdille, men ack så skönt det är att ta allt nu så man slipper stressa med allt sen.
Gjorde lite ärenden efter jobbet idag och imorgon jobbar jag 12-16.15 typ... Ska nämligen till företagsläkaren imorgon kl 10.00 så blir inte att börja 9.30 som jag egentligen ska göra..
Nej nu ska jag göra nytta, här vid datorn kan man ju inte sitta hela eftermiddagen...

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 06:55:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0