Sköna söndag...

Strax 22 och jag säger god natt, ljudboken är igång och barnen sover sen länge... Imorgon är det vardag igen och jag ska läsa geriatrik till provet som väntar på torsdag kl 10. Sedan är det bara 5 inlämningsuppgifter och 1 prov kvar. Sen är jag klar med skolan :)
Då börjar nästa utmaning och jag är hur motiverad som helst... Körkortet :)
Har ju övningskört ett par månader men nu ska det bli mer intensivt och jag ska läsa teorin i massor... Det kommer ta upp mycket av min tid. Har min tanke om att körkortet ska vara färdigt före årsskiftet.... Hade mer än gärna tagit det för länge sen men har inte haft ekonomi för det...
Eftersom jag snart är klar med skolan så ska man försöka jobba massor innan sommaren också... Har sommarjobbet klart och schemat har man och det är klart med när Jon ska vara i Luleå... Det känns skönt att ha det klart så man inte behöver börja lägga om sitt schema.
God natt och sov gott till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0