Längtar massor...

Nästa helg blir det premiär på allvar!! Då är det bara fixa de där svängarna med snowboarden och ge fan i att vurpa så mycket. Längtar tokmycket till Galtis... och jag är nog inte den enda som gör det... Finns fler i hushållet som vill att dagarna ska gå fort.
Just nu står dock tiden stilla. Barnen sover, tidigt jag vet, men de var i behov av att sova för de var trötta alla tre...
Hjärtat mitt han är på väg tillbaka från Jörn hoppas jag, han skulle skjutsa en kompis till tåget.... Så nu är man gode uttråkad och vet inte riktigt vad man ska hitta på... Hungrig är man också... Men hur kul är det å sitta å stoppa i sig mat själv? Neee det får vackert vänta....
Har egentligen inte så mycket att skriva, men skolan går över förväntan bra och skriver slutprov i social omsorg på torsdag och sen börjar fördjupningskurserna som är tre i antalet. Har valt sjukdvård, geriatrik och lindrande vård. Sen är jag klar med utbildningen :) Hipp hurra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0