Trött idag...

Idag är det en sån där tisdag där jag är tröttare än vanligt... Sov dåligt i natt... Eller iallafall sämre än vanligt... Idag ska jag ge mig in på att baka bullar och bröd :) Så mycket godare att äta hembakat än köpes bröd ...

9 januari närmar sig med stormsteg.. Imorgon ska jag iväg till min barnmorska och på måndag ska man lämna blodprover igen... sen blir det en sväng till piteå 4e december... Till helgen ska vi å lämna Jon hos hans pappa så då blir det en helg i Luleå å fixa med lite julklappar och andra ärenden ....

Har börjat fundera på det där med julafton, men vi har inte bestämt något... det enda vi vet är att flickorna är hos deras mamma och Jon är hos sin pappa hela jullovet.... Så få se vart vi hamnar... Men man vet ju aldrig, kan ju bli ett decemberbarn också....

Ha det så jättebra där ute... Det ska jag försöka ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0