Ett missöde a la Hett :S

Nu har jag suttit hela dagen vid min dator och pysslat med Photoshop och det blev riktigt bra resultat :)

Kom på vid 19 att jag inte ätit middag och halva middagen åkte på mina byxor och på mitt golv. Gjorde nudlar, brist på fantasi kan man säga.Gjorde helvetes ont att bränna låret med skållhett vatten från nudlarna :S Finns skönare saker så att säga.

Borde gått och lagt mig i sängen för längesen men har fastnat vid det där med fotokollage och photoshop;) Det är ju så himla kul och man ser ju att man blir bättre och bättre för varje gång man gör något nytt.
Tomt är det här. Ingen älskling som håller om mig i natt men nog sover jag gott ändå men alltid mycket mysigare att känna hans närhet när man somnar. Tur man har många kuddar i sängen man kan krama ;) Men inget i världen kan mäta sig med älsklingen när man ska somna. Så är det bara. Men kudden är också bra men inte på långa vägar lika bra. För kudden kan ju inte hålla om mig precis :P

Men nu är det bara släpa sig i sängen som gäller. Om jag ska orka jobba imorgon så är det bara att slita sig.

Hoppas alla får en god natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0