Sol hela dagen

Det har varit en helt underbar dag idag. Har njutit av solen hela dagen lång. Suttit i en solstol hos mina föräldrar innan jag cyklade iväg och tittade på fotbollsmatchen. Stod och njöt av solen. Synd bara att vi förlorade. Men det var en träningsmatch så det gör inget. Serien drar igång 10:e maj. Jag ska träna till att börja med så får jag se sen vad tränaren säger. Jag är inte den typen som kräver att få spela en match om jag inte har tränat nog mycket. Så nu ska jag träna fotboll för att jag tycker det är roligt. Sen om jag får spela match eller inte spelar inte så stor roll. Roligt att spela match men jag vill först förtjäna platsen om jag säger så. Så jag börjar med att träna så ser jag vad som händer sen. Det är ju upp till coachen tycker jag.

Min son han har äntligen somnat. Tog ett bra tag men nu sover han gott. Jag har bäddat ner mig under täcket och har tänkt att läsa lite. Skönt komma sig i säng tidigt. Tror jag blivit kvällstrött. Men det är bara skönt för då slipper jag vara så trött nät jag kliver upp på morgonen. Imorgon hade jag tänkt hinna betala mina räkningar innan jag åker till jobbet. Så har jag gjort bort det. För jag ska shoppa lite kläder och skor åt min son imorgon. Och hans pappa betalar häften. Skönt att vi kan dela på ytterkläder och skor :) Det blir ju lite mer ekonomiskt både för mig och han då :)

Hoppas alla haft en lika fin söndag som jag...

:)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hehe, då är vi rejält olika på det sättet.. Direkt när jag har solat (eller ibland medans jag solar) springer jag in, ställer mig framför spegeln och försöker komma fram till om jag har fått nån färg :D

2009-04-26 @ 21:26:16
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Klart det är bra att folk är olika. Påpekar bara skillnaden :)

2009-04-26 @ 21:54:31
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Min sminkborttagning är också slut vilken dag som helst nu :( Försöker bestämma vad jag ska köpa för sort nästa gång jag köper.

2009-04-26 @ 22:14:39
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Jag jobbar ju på Make Up Store, så bara att fråga mig annars ;P Fast jag tycker att ALLA deras sminkborttagningar är bra. Men själv tänkte jag köpa en från nåt annat märke nu, för att testa nåt nytt.. och lite billigare.

2009-04-26 @ 22:19:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Make Up Store har en sminkborttagning för känslig hy som heter "Sensitive foam remover". Remover.

Oj, jättesvårt att ge generella sminktips såhär. Utan bilder och allt. Men två saker som gör stor skillnad (och går snabbt att applicera) är concealer (då menar jag en tredelad, som har olika färger för olika områden) och ett mineralpuder.. som ju dessutom är vårdande för hyn.

2009-04-26 @ 22:56:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0